Benim 3 ay oldu doğum yapalı 1 kızım oldu. Sezeryan oldum doktorum riske atmayım dedi zaten son haftalarda suyun gelirse sakin evde sanci cekme hemen gel diye uyariyordi surekli 😄 hamilelikte öyle sıkıntım olmadı çok şükür sadece mide bulantısı çok yaşadım