Guelo Kizlar ilk hamileligim 22 haftadayim, oturunca falan cok nadir hissetiyorum ama uzandigim andan itibaren karnim byöle dalgalaniyor mashallah diyim🧿❤️ sizde de böyle mi neden acaba özellikle uzaninca hissediliyo baya?
Rabissssscee Guelo 22+4teyiz otururken uyurken falanda hissediyorum 🌸 doktorum yemek yiyip uzandığımda daha net hissedeceğimi söylemişti. Öğrendiğimden beri korkuyla yaşıyorum sırf onu hissetmek için yemek yiyip uzanıyorum bende 😁😁