Dilaratby İyi günler kızlar 3 ay önce düşük yapmıştım şimdi tekrar gebelik istiyorum doktora gittim ve kist olduğunu söyledi hamile kalabilirsin dedi ama süt bezi hormonun yüksek dedi 69 çıktı süt bezi hormonu hamileliği engeller mi başına gelen yazabilirmi
myangelson Dilaratby genelde onu düşürmek için ilaç kullandirtiyorlar hamileliğe engel olabiliyor çevremde bir kaç kişi kullandı öyle ilaç sonrasında hamile kaldı hormonu düşünce
Aysenur-2019 Dilaratby eger bi sene gebelik olmazsa ve bundan başka sebep yoksa gebe kalmanızı engelleyeck o zman başlarız demişti endokrin doktorum bana benimde 37 ydi en yüksek öncesinde de hep 27-29-30 filandı dostinex diye bi alaç veriyorlar ama yan etkisi cok fazla ve agır bi ilaç beyin mr isteyebilirler hipofiz bezinde adenom oldugu zamanda prolaktın yükseliyor ama senin ki o kadar yüksek bi deger degil testere dişli aslan pencesi çayı düşürüyor
Aysenur-2019 Dilaratby tahlili vermeden önce göğüslerinizi uyarmamış olmalısınz en az iki gün öncesine kadar ilişki olmamalı kuru incir dereotu ceviz sade soda bunlarda prolaktin yükseltiyor tüketiyorsanız azaltın tahlil vermeden önce tüketmeyin bana doktorum bi gün öncesine kadar duş bile almadan gel öyle tahlil bakalım dedi doğru sonuç vermesi için
NEZ_123 Dilaratby benim lisedeydim sanırım göğsümden süt geldi süt hormonum yüksek çıktı sonra kendiliğinden düzeldi gebe de kaldım evlenince sorun olmsdı hiç kafaya takma
myangelson Dilaratby hormonları düşürüyorlar süt hormonu düşünce eğer tek engel oysa hamile kalıyorlar
Dilaratby Aysenur-2019 evet çok yuslek olmadığı için mr istemedi doktor dostinex ilacını verdi pazartesi ve perşembe kullan sadece dedi
Aysenur-2019 Dilaratby ilaç kullandıgın ay hamile kalınmamalı diye biliyorum dikkat et canım doktorunada bi sor yine
Bet1 Dilaratby evet engel olabiliyor. Genelde ilaç kullanılıyor tedavi edildikten sonra başka sıkıntı yoksa cocuk olabilir