Kızlar normal bir giden hamileliğim vardı bugün kanamalarım başladı doktora geldik hemen baya yoğun kahve kırmızı kanamalarım oldu ultrasondan baktılar bebeğin kalp atışları var fakat içerden biraz kanama gözüküyor direk yatış yaptılar hastaneye daha önce bu durumu yaşayıp sağlıklı doğuran oldumuu 😢