Esra5353 Merhaba anneler, yaklaşık 2 haftadır karnımın sertleşip kasıldıgını hissediyordum geçen pazartesi ntsye bağlandım ve sancım cıktı. Doktorum bu haftada istemediğimiz sancılar cıkmış dedi ve adalat verdi ilacı kullanmama rağmen hergün yaklasık 10 kere kasılma yaşıyorum, cuma günü bidaha ntsye bağlanmam söyledi böyle olupta erken dogum yapan anneler varmı? Şuan 34+5im bebegim 48 cm 2.700 gram doğsa küveze girer mi
Prensimingeliyo Esra5353 cnm duyup dinlediklerime göre 35 doğup küvezde kalmayana da var 40 da 41 de doğum küvezde kalanda Yani bu tam olarak bebeğin durumuna bağlı