Plutosdaughter Merhaba, özel hastaneye gidip şeker yükleme testini devlet hastanesinde yaptıran var mı acaba arkadaşlar? Ben öyle yapmayı düşünüyorum da nasıl bir yol izlemem gerekli?
ebrusngl Plutosdaughter ben öyle yaptım devlet hastanesinden herhangibi doktora randevu aldım sabah aç gittim doktora normal kontrol ve şeker yükleme testi için geldim dedim oda önce ultrasonla muayene etti sonra kanları istedi sonra sonucu özeldeki doktoruma gösterdim
Plutosdaughter ebrusngl bu glikozların ölçüleri oluyormuş galiba. Onu neye göre verdi biliyor musun? Bir günde bitti mi bi de?