SemaSema12 39+1 olduk çok şükür ama sancım yok açıklığım 3 cmde. Nst de kasılmam gözüktü ama sancım yok. Bu böyle devam mı edecek yoksa sancı gelir mı ?
Merveincim SemaSema12 sancınız gelmezse suni sancı verebilirler. Benim ne açılmam ne sancım vardı kontrole gittim çatımda dardı riskleri vardı ve 2 gün sonra sezeryan doğum yaptım 🙈