SevgiKNGR Hafta olduk arada bir şey hissediyor gibiyim ama tam değil. Siz kaçıncı haftada hissettiniz 🫶🏻
Nazugrak16 SevgiKNGR ilk 19 da hissettim ama bir kere 20 den sonra zaten oynamaya başlıyor şuan 35 haftaligim kafası sürekli dışarda
yenibirannis SevgiKNGR 15. Haftada pıt pıt diye hissettim 17 haftalık olduk arada sırt üstü yatinca kayıyor resmn 🥰
NobleMom SevgiKNGR ben ilk kızımı 16. Haftada hissettim. Şimdi ki minik hanımıda 14. haftanın sonlarına doğru hissetmeye başlamıştım. Herkeste farklı olur tabi
Elifozdmr SevgiKNGR ilk kızımı 19 20 haftalarda hissetmiştim şuan ikiz kızlarımla 19 haftayız bende sizin gibi bişeyler hissediyorum ama emin olamıyorum 😂
Nazugrak16 lerem_merel ilk bebekte hissedilmiyor biraz bekle özelikle dinlendigin ve karnın tok olduğunda hareketlenir bizimki şuan kafasını resmen dışarı çıkarıyor
Gebeysek1 SevgiKNGR 18. De hissettim. Şuan 21. Haftadayız içeride şölen oluyor çoğu zaman halaylar vs. 🤣