Ozlmmhmt Kızlar 8+4 deyim kahverengi leke var sizde de olmusmuydu ilk gebeligim bilgi verirmisiniz lütfen
Hknbsr Ozlmmhmt benimde 10. Haftaya kadar lekelenmem oldu kahverengi. Doktoruna görün canım sabah akşam progestan kullanmıştım. Düşük tehdidi olarak geçiyor. Düşük yapacaksın demek değil bu. Bol bol dinlen
Ozlmmhmt BuseBasderici yerleşme kanamasında protestan vermişti doktor iki gündür de hafif bole leke var sanki kanar da kurur gibi
Alyamm Ozlmmhmt ne olursa olsun doktora git hemen ben gitmedim olabilir dedim sabahına kanamam geldi 3 gün hastahanede yattım allaha şükürler olsun şuan iyiyiz
Ozlmmhmt mineeeee sizde de olmuş muydu kimisi düşük olabilir dedi de inşallah öyle bisey olmaz yerlesmeyle alakası olabilirmi
songul123 Ozlmmhmt bende 15 gün boyunca olmuştu yerleşme lekesi dedi doktorum ama siz yinede doktorunuza sorun progestan kullanıyorum 200 lük lekelenmeden dolayı
Sngltzcnn Ozlmmhmt beni yanlış anlama ama böyle bi durumda buradakilerin sana bende oldu demesi seni rahatlatmasın canım lütfen acil bir şekilde dr a ulaş ve git. Senin ve Bebişinin sağlığı İçin.
Serapca Ozlmmhmt canım kırmızı olmadıgınsürece korkma kahverengi lekeler yerleşme kanaması olarak da sayılıyor veya bir önceki adet kalıntılarıda olabilir sakin ol hastaneye git Protestan vereceklerdir ayaklarını kaldır mümkün oldukça en az 2.5 Lt su iç
MeyraEylulBallisi Bende kahverengi lekelenmeler olmuştu 5 haftalık hamileydim ebe arkadaşıma sormuştum olması normal 2 gün filan demişti. 3. güne uzadı doktora gittim ve düşük yaptığımı öğrendim bi sonraki gün kanamam oldu. Keşke internette yazılanları çevremin söylediklerini takmasaydım doktora gitseysim diyorum şimdi... Bu yüzden geç olmadan git bence..