Melikenur55 hiç stres yapmayın bende çok yapmıştım,çok erken öğrenmiştik gebeliği,2hafta boyunca 2günde bir kan vermiştim açıklama desen doğru düzgün yapmıyodu ve stres üstüne stres yaptım ama doktoru değiştirdim rahatladım, artışlarınız gayet güzel bir haftayı bulmaz keseyi görürsünüz allahın izniyle
Ama daha açıklayayıcı bi doktor arayışına girin rahatlarsınız