Busra063606 Saby06 su etlik Zübeydede dogum yapma cok kotu hic tavsiye etmiyorm orda dogurdum etlik sehir hastanesi git ve sonucun normal
Saby06 Sahdormommy canim ben zaten normal hasteye gidiyorum ordaki kadın doğum yaptiriyo her doktor zamanı gelince istiyo
Sahdormommy Saby06 benim burda yapılmıyor dedi kadın doğumcu merkeze sevk edeyim dedi de dedim acaba başka bir bölüm e de gitmek gerekir mi dedim
BurcuArya35 Saby06 yaş gereği de sorun cikmaz canm ama grafigi yada tabloyu hastaneden alman gerekiyor
Saby06 BurcuArya35 benim ki riski canım o yüzden merak ettim hemen grafiği hiç düşünmemiştim inşallah bişey cikmaz