Medine05yasar Sen yine de kendine dikkat et eşinle paylaş bazı durumları, 2.evliliğin diye böyle olmamalı sende anne olacaksın. Ben insanları anlamıyorum gerçekten kendi mutlu değilse başkasının hayatına da çomak sokmak nedir. İnsanın bu dünya ilgili umudu azalıyor böyle şeyler duyunca, oğlan annesinde kalabilir mesela en azından senin bebeğin olana kadar. Uf rabbim iyi inananlarla karşılaştırsın. Sen kafana takma bunları hamilesin tabi ki anne bana evi gibi olmaz. Yapabildiğin kadar yap yüklenme.