Flutozim Bugün doktorum bebeğime SGA tanısı koydu bebek gelişemiyor artık suni sancı ile alalım dedi 37+2 deyim Acil bu durumu yaşayanlardan yardım istiyorum çok endişeli stresliyim
Suheyla2 Flutozim e haftası gelmiş zaten kuzum bazı bebeklerin 37ye girince gelişi duruyor o yüzden doğurtuyorlar sütünle besliyorsun stres yapacak korkacak bişey yok bi avazda doğur inşallah
Suheyla2 Flutozim korkma ve sakin olmaya çalış korkarsan suni sancıda işe yaramaz hem sancı çekip hem sezeryan olmak zorunda kalabilirsin dua et bol bol