Kızlar 3 gün önce gelmiştim hastaneye suyuma az demişti 3 gün sonra yine gel geldim ve yine az dedi kan idrar istedi ve nstye gir sonrs yatış yapicam dedi korkuyorum 37+4 haftaligiz devlete gidiyorum lütfen dua edin ne yapmam gerekiyor bilmiyorum sadece çok korkuyorum