AsyaCngz55 ilk bebeğimde babyjörn muadili kullandım. Böyle bir rahatlık yok. Çok hafif her odaya taşı hatta katlandığı için gezmeye bile onla giderdim. Otomatik sallanmasına gerek yok bence çocuğun rahat edip etrafı izlemesi daha önemli, biraz büyüdükten sonra onu kendi kendine sallıyor zaten. Tam fiyat/performans ürünü tavsiye ederim.