Ayazmom_ Merhaba arkadaşlar, Bir tanidigim beta hgc 4+5 de 1500 cikmis doktor cok yuksek ikiz gebelik olabilir demis suan 9+3 de belli degil. sizce de olabilir mi?
myangelson Ayazmom_ gorumcemin 4 haftlalikken 4 kat artış görülmüştü ikizdi. Benim de 4 katı artış oldu tekti beta ile genelde pek ikiz olup olmadığı anlaşılmıyor 9 haftalıkken gözükürdü bence