Nurannurettin Bugün doktora gittim bana kese biraz aşağı inmiş dedi takibe Alicaz dediler seni sizce bişey olurmu başına böyle bişey gelen oldumu
eminedumankaya Nurannurettin inşallah sorun olmaz düşük tehlikesi oluyor bolca yatıp dinlenin çok lazım olmadıkça ayağa kalkmayın rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah