Esraliiii Kızlar multivitamin OMEGA 3 kaldı onalrı içiyor musunuz ben de a unuttun sormaya demir kullanıyorum zaten boşa gitmesin iki tablet var
Busel Esraliiii bana emzirme döneminde de hepsine devam etmemi söyledi doktor. Özellikle multivitamini demiri bende devam edicem doğum sonrası düşük çünkü. Ama balık yagini vs icmiyorum bıraktım artık