6 haftalık gebeyim geçen hafta keseyi gördük bu hafta da cuma kalp atışı için gidicem bende hiç bir gebelik belirtisi yok sık idrar dışında acaba daha erken mi hafif karnıma sancı girer ara ara okadar birde yani korkuyorum bişi cikicak edicem diye hemde çok nasıl önüne geçerim bu durumun bilmiyorum 👼🥺