PrensinAnnesi61 Kızlar tsh testi yaptırıcam önceden açken kan verdiğim de oldu tok verdiğim de oldu ama özelde aç tok ayrımı yok bunu sadece devlet mi şart koşuyor aç olmayı yani?
myangelson PrensinAnnesi61 hormon tahlillerine giriyor o yüzden aç olması lazım hormonlar aç karınla bakılır demişlerdi bana
annesiylebali PrensinAnnesi61 tsh bakarken aç olmak gerekmiyor diye biliyorum ama hekim değilim kesin bir şey demek istemem. İlacı almayın ama tahlil öncesinde
PrensinAnnesi61 Eksijelibon @myangelson @abnw ilacımı almadım ama çok tok da değilim ilcı içmedim değerimi değiştirmesin diye çünkü sadece tsh baktırıcam
myangelson PrensinAnnesi61 yani hiç bilmiyorum ben bunları genelde toplam verdiğim için hormonlara aç bakılıyor aç gel dediler ama sadece TSH için aç tok bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem dediğim gibi hepsini birden verdiğim için öyle gidiyordum