1prensesimm 28+0 haftalık olduk bugün, kontrole gittim doktor 1200 Gr dedi sizin bu haftalarda bebeklerin kilosu kaçtı sizce kilosu iyi mi kizlar ??
kalbiminpariltisi 1prensesimm bunu doktorunuza sorsanız daha iyi olur, burada bebek kilolarını karşılaştırmak çok doğru değil
Sumeyyeolmez 1prensesimm doktor iyi dediye iyidir kıyasa gerek yok zaten azsa az der doktor önden gidiyorsa önden gidiyor der yani
Eliffcyhn 1prensesimm o haftada 1.300 gramdı 1 hafta ileri demişti doktor ama zaten doğunca fark baya oluyor eksik doğuyor yani normal kilosu
1prensesimm kalbiminpariltisi haklısınız canım ben doktora 2 kere sordum ama bana cevap vermedi sanki duymazdan geldi bende çok zorlamadim 😐
1prensesimm Sumeyyeolmez hicbisey demedi ki ilk gebelik o yüzden iyi mi kötü bilemedim kıyaslamak değil sizinde böyle miydi diye sormak istedim 🙂
kalbiminpariltisi 1prensesimm internete yazın haftasına göre bir kilo aralığı veriyor. Şimdi burada sizinkinden çok daha kilolu bebekleri olanlar gelir yazarsa üzülür geride mi kaldı dersiniz. Herkes bebek kiloluysa sağlıklı falan sanıyor insanlar birbiriyle yarışıyor gerek yok canınız sıkılır🙃
1prensesimm kalbiminpariltisi ayy çok haklısınız ben işin o yanini düşünemedim ilk heyecan işte günü yaklaşınca insan bilemiyor 🤗🥰