Gebeanne45 Kızlar 2 kustum sabah ve karnımda aşırı fazla gaz var buradaki aciller çok bişi yapmıyorlar evde nasıl geçirebilirim yaşayan var mı ?
bsraa16 Gebeanne45 kusmaya mide bulantısına portakal iyi geliyor diye duydum bu mevsimde zor ama portakal suyu içebilirsiniz
gulsahklkn Gebeanne45 Doktorum gaz ilacı meteospasmyl önermişti bana günde 4 kez kullanabilirsin demişti istersen danışıp al bi zararı yokmuş öncesinde de kullanıyordum ben gaz problemi çok yaşıyordum
Gebeanne45 bsraa16 aynen kuzum ayak hareketleri de yapıyorum bişey içme yeme ne iyi gelir ki acaba ya
Gebeanne45 gulsahklkn şimdi çıktım hastaneden acilde bakmadılar polinllinik açık diye randevu alayım dedim malum Suriyeli doluydu ağzına kadar ayakta duracak halim yoktu geri eve gidiyorum duramıyorum
gulsahklkn Gebeanne45 Sağlık ocağı kapanmadan yetişirsin istersen orda yazdır danışabilirsin doktora da
Gebeanne45 bsraa16 dün çiğköfte yedim yemeseydim keşke çok canım çekti mahvetti beni bitirdi dünyam karardı resmen 😫😫😫😫