İlaç henüz bitmedi ama ben adet oldum sanırım, ilacı içmeye devam etmeli miyim ?
Anonim16 kaç gün kullandın 6 gün kullandıysan gerek yok bence ben öyle yapıyorun
??
Teslimenursevil ilacın bitmesine 3 gün kalmıştı. Doktorumla görüştüm kullanma dedi.