mariapuder ilk tsh değerim 4 küsür çıkmıştı 25 mg ilaca başladık sonra düşme olmadıgı icin 50 mg ilaca başldım iki hafta oldu düşmesini beklerken 5 küsür olmuş:( ilaca rağmen neden düşmüyo tam tersi artıyo anlamadım:(
Eksijelibon mariapuder dozu az geliyordur. Ben 125 içiyorum mesela. 75-100 diye arttırır gerekli doz bulunur canım
Naaznaaz mariapuder bende de var her ay değişiyor ilk 8 küsürdü sonra 2 ye düştü sonra tekrar yükseldi hormonlardan dolayı değiliklik gösteriyor
mariapuder Eksijelibon ama o zaman değerin hiç değişmemesi gerekmiyo mu hap kullanırken yükselmesi cok mantıksız geldi bana
Eksijelibon mariapuder yetmiyorsa yükselir canım 19 a cıktıgı bile oldu ben ilaç kullanırken 7 senedir tiroid hastasıyım