Kızlar selam. Bugün gecikmemin 7. Günü ara ara sancılarım oluyor ama adet asla olamıyorum.
Kan testi yaptırdım az önce ve negatif çıktı yine (yemin ederim şu negatif kelimesinden nefret ediyorum artık)
Böyle olup sonra pozitife dönen veya duyan var mı?
Belirsizlik canımı çok sıkıyor ilk defa bu kadar geciktim normalde günü gününe olurum