İlk doğumum sezeryandı hiç çatı muaynesi ya da alttan muayne olmamıştım. 2. Bebeğim için cok baskı var diye doktor alttan muayne edicem dedi eldiven takıp 2 parmakla kontrol etti bastırarak. Bu çatı muaynesi mi oluyor bunda acıklık belli oluyor mu? Yoksa açıklıgı cihazla vs mi ölçüyorlar. Doktor acıklıktan bahsetmedi sadece dogum belirtileri baslamıs dedi