Kızlar bugün detaylı ultrason yaptırdım doktor bebeğin sol ayağı içe dönük amniyosentez önermek durumundayım dedi(down sendromu var mıdır diye) yaptirmasan da bebek doğduktan sonra ortopedistin görmesi lazım dedi başına gelen var mı fikir almak istiyorum