Betl42 Merhabalaar ben 17+4 günlük hamileyim doktor iç karnın çok dar dedi ama hala bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum bide sürekli şişkinlik yaşıyorum bunun etkisi olabilir mi ki ? Hissedebilen var mı ? Erkek bebek çabuk hareket eder demişlerdi bi de 😕
Busradrkc Betl42 ben hıssedıyorum 17 den berı ama azar azardı sımdı 19 haftalık daha da netleşti. Tok karınla tatlı ye uzan kasıklarında mınık pıhtılar hıssedersın umarım ☺️💁🏻
Betl42 serpil60 hissetsek yaa biran önce çok merak ediyorum ☹️ Benim kasık ağrılarım oluyo senin de oluyo mu acaba
Betl42 Busradrkc deniyecem mutlaka 😊 ağrı için ne diyorsunuz peki kasık ağrım oluyo bazen şiddetli bazen hafif
Busradrkc Betl42 o da normalmiş rahım buyudugu için agrırmış bi de bebek kasıklara dogru gıdınce daha cok agrır ☺️🤰🏻
mcansum Bende öle hemde erkek ama hissetmıyorum bi kez hiseetim gibi oldu içimde bi balon varda içindeki sey oynuyor gibi 😂 dahada hiç hissetmedim bazen sertleşiyor kasıklarımda anlamıyorum ondan mı
Tgchzr Betl42 bende anlamadım acaba his mi sadece bende yok his hiç YOk ağrı dışında bi de oğlan yani hareketli olur😂