esmanurs41 kızlar ne kullandınız acaba grip değilim ama öksürük var katılırcasına her kemiğim başım ağrıyor 29+5 teyim acile gitsem faydası olur mu ki
Ulstn321 Merhaba bende hastayım acile gittim bir şey yapmayacağını söyledi sadece parol serum takabilir anlık rahatlatıyor sadece
Muczm33 Bende üç gündür grip olmuşum boğazım çok kötü burnum bi kapalı bi akıyor geceleri gözlerim yaşarıyor inşlh öksürmem ateşim olmaz ondan korkuyorum