Melikeeeeee1107l8 kusura bakmayın bebeğim huysuzluk kac gündür elime telefon alamadım hiç. Suni sancıyı cok yüksekten aldim kısa sürede çünkü tansiyon sorunum oldu riske atmamak için hizlandirdilar. Ona rağmen benim için suni dayanılmaz degildi. Siddetli adet sancısı gibi ve açılma cok hızlı ilerliyor suni ile.