rabia1402 Bir doktora gittim canım. Oğlumda da aynı doktora gitmiştim. 4 defa ölçtü kilosunu. 30. Haftadan beri var 10 günlük gerilik ama bebek almaya devam ediyor. Alımı durursa erken doğurturum dedi. Çok şükür gerek kalmadı. İnşallah 37-38 leri görürüm kilosu çok önemli değil.İçiniz rahat değilse başka doktora görünün.