nisamom_ Sabah yaptım ilk idrarla 7:30 gibi sonra çok belirsiz çizgi var gibiydi az daha uyuyayım dedim 10 da baktığımda böyle bir çizgi vardı bat 8 mayıs suya tuttum bakalım bazıları böyle yapıyor sanırım 🥺
Bet1 nisamom_ ilk 5 dk olan önemli olan daha sonrasında çıktıysa kuruma çizgidir. 5 dk bile sürmüyor zaten varsa 2 dk bile sürmüyor silik çizginin çıkması
tgba715 nisamom_ canım o çizgi değil oradaki beyaz çıkması gereken yer ben çok defa bunu gördüğüm icin Rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin insallah
nisamom_ Yazmelegi_ ilk belli belirsizdi sonradan dura dura daha belirgin oldu ğmitlenmekte istemiyorum regl ağrısı gibi ağrılarım da war 🥺
nisamom_ tuq_ba yaa belli belirsizdi dura dura belirgin oldu gibi de sonra bat zamanı tekrarlarım yine 🌸
Bet1 nisamom_ kan da verebilirsin canım içinde şüpheyle beklemek istemiyorsan ya da erken gebelik testiyle 5 dk elinden bırakmadan yarın ilk idrarla tekrarla
nisamom_ Bet1 oturduğumuz yer uzak merkeze gidememe canım elimde bir test vardı bunu yaptım bekleyim bata kadar gelemzse gider veririm inşallah🌸
nisamom_ tgba715 amin inşallah canım batı bekleyim yine bir ümit 2 yıldır sağlıklı gebelik olmadı 4 kimyasal var rahim filmi çekildim sağ tüp kapalı olmuyor nedense 🥹
sevcanbyhtn nisamom_ ilk 5 dakikada çıkan sonuc dogru deniliyo ben adetime 2 hafta kala yaptım testi 3 saat sonra ikinci cizgi çıktı ve kan verdim pozitifti bazen dogruda olabiliyor demek en garanti kan testi cnm insallah vardir 😇
nisamom_ sevcanbyhtn benimde adet olcak gibi ağılarım var canım her ay göğüslerim regl zamanı acır bu ay ağrı yok nedense bir ümit bekliyim belkide vardır 🥺 hayırlısıyla al bebişini kucağına 🌸