IMom24 kızlar 20+3 teyim burun kanaması yaşıyorum aşırı degil ama durmadı da az az da olsa geliyor 10.30 tan beri normal mi napmaliyim
annesinin_kelebekleri IMom24 geçmiş olsun acile gidin bir tansiyonunuza baksınlar, belkide ilaç falan verirler sebebi neyse artık doktorlar bizden daha iyi bilir
tlhmrv IMom24 hamilelikte oluyir bu benimde ara ara kaniyo burnum hatta.tikali gibi zor nefes aliyoda olabilirsin
IMom24 tlhmrv Aynen bende de kuruma fln çok yoğun oluyor normal demişlerdi kanama sadce durmaz ise sorun olabilir diye biliyorum 1 saat fln doldu durali
nur_bebek34 Benim her gün neredeyse kanıyor 3 damla falan bugün yine kanadı artık alıştım. Nemlendirmek lazım ortamı