Enes_fatma İki doktora göründüm bebeğin başı aşağıda olduğu söylenildi ama kanama vs hiç bir şey yok bi sıkıntı olur mu ne yapmalıyım
incinur0102 Enes_fatma şuan yerleri olduğu için sürekli pozisyon değiştirirler herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum,29 haftaligiz bizimde aynı durum 😊
Bet1 Enes_fatma gayet normal bir durum bebeğin bu zamanlardan sonra baş aşağı olması doğum pozisyonu demek. Ayrıca daha doğum zamanına göre çok döner sıkıntı yok merak etme
Asas27 Ne için panik yaptığınızı anlayamadım zaten normali bu haftalarda bebegin başının aşağıda olması yani doğum pozisyonunu alması iki doktor da söylemedi mi?