Gns5501 33+4 haftalık hamileyim. Doktor kafası 2 hafta geriden geliyor dedi perinatolojiye yönlendirdi henüz gitmedim gidicem. Bu durumu yaşayıp sağlıklı bir bebek dünyaya getiren var mı? Niye olur bu? Hiçbir bilgim yok bu konuda yardımcı olur musunuz
Esraliiii Gns5501 kafası küçüktue canım benimde 34 cm doğdu bebeğim kafa çapı ufak ama kolay doğar yani korkma
Esraliiii Gns5501 sanırım 10 gün ufak duduyordu ama benim hep minik kafalı doğdular sonradan buyuduler