Slha Simdi nasil baslasam ki zorlu yollardan gectim ilk bebegimi kaybetmistim bu bebegimde her gun igne vuruldum her zmn bi korku oldu icimde ya bisey olursa ya soyle olursa son zamanda da erken dogurmaktan korkuyordum veee korktugum basima geldi... sumuksu kan 33 uncu haftada gelmisti doktr enfeksiyon dedi fitil yazdi bir hafta sonra pemve kanamam oldu yine ve acile gttim nst de asiri kasilmalarim cikti ama ben hic birini hissetmiyordum o gun yatirdilar beni 4 gun yattim hastanede 4 umcu gun su gbi bi akintim oldu ve amnisure diye bi test yaptilar suyum siziyomus ve enfeksiyon riski varmis hemen serum falan taktilar 1 bucuk cm acilma var ama rahim cok yukardaymis riske atmayalm enfeksiyon riski cok dendi mantarimda vardi cunki sezeryan olurmusun dediler ve hemen kabul ettim 1 saat icinde spinal sezeryan oldum ve cok rahat gecti sadece bnm korkularim vardi bebegime bisey olursa diye bebegimi yuzume koydular koklattilar o an hersey tamamdi hamilelik boyunca yasadgm tum stresler gecmisti onlem amacli kuvoze koyacaklarini soylemislerdi zaten uc gum kuvkzde kaldi yanina gittigimde minicikti cok korktum 2680 gram dogmus ama vermis sisi inmis kan sekeri dusuyodu yavrumun 3 gun kaldi sonra yukari yanima ckarttilar sezeryan oldugum icn ve bebegim pramature oldugu icin baya yattik hastanede yani kalbimizd3 bi kac tane delik varmis ve sarilik derdimiz var insallh duzelir bunlarda dua edin bize olurmu atlatalim herseyi 💕💕💕 cok uzun oldu hakkinizo helal edin rabbm hepinize hayrli dogum nasip etsin saglikla alin yavrularonizi kucaginiza ❤