Merhaba hanımlar 27 haftalık hamileyim. Doktorum sağlıkocağında açlık tokluk şekerine baktır dedi bugün gittim ama kendi hemşirem ayrılmış başka bir hemşire de doktordan randevu alıp ona yazdırmam gerektiğini söyledi. Doktor çok yoğun diye öğleden sonra gidip sıra almamı söyledi. Çok fazla sağlıkocağına giden biri değilim bugün gidip yazdırsam yarın için tahlil yapar mı bir de iki gün boyunca gidecekmişim biri aç biri tok dediler sadece 1 saat sürdüğü için tahliller böyle yapılıyormuş. Bilen birisi bilgilendirirse çok sevinirim. 🌸