Semaemrahh Kızlar selam 32.haftada çalışabilir raporu aldım 37 ye kadar sağlık ocağından veya doktorumdan örnek veriyorum 3 gün rapor alırsam bu doğum sonrası izinden mi düşüyor yoksa onu etkilemiyor mu herkes bişey söyledi kafam karıştı
tostperisi 32 den sonra çalışabilir raporu alırsan ama sonrasında gidip tekrar istirahat raporu alındığında çalışabilir raporu iptal olur çünkü zaten doğum izni var ve oradan kullanmaya başlar demişti bizim personel kalemi ama araştırın isterseniz