Bende orda yaptırdım hatta bebeğin haftası düşük diye bir hafta sonra tekrar çağırdı. O hafta da pozisyondan kaynaklı göremediği şeyler olunca bir hafta sonra tekrar çağırdı. Yani toplamda üç kere gittim. Yüzünü bana da göstermişlerdi hiç bir şeyi riske atmıyorlar gerekirse tekrar tekrar bakıyorlar sagolsunlar.