Sahdormommy tabi tabi her doktor haftasında ikili test yapıldı mı diye mutlaka soruyor. Ben hem devlette hem özelde gidiyorum devlette yapıldı özeldeki doktorum ikiliyi sordu yapıldı mı diye sonucu bana getir göreyim dedi. Ama haftasına dikkat edin ben 11. Haftada yaptırdığım için papp-a değeri düşük çıkmıştı sonra 3 lü de yapalım aklımızda soru işareti kalmasın diye onu da yaptırdık şükür sorun çıkmadı.