Bizde 37 haftalık olduk çok şükür 🤲🏻
Sezeryan olursa 11-12 Mayıs ama normal doğumsa 20sine kadar bekleriz dedi.
Doktorum da normal doğum taraftarı bende normal düşünüyorum ilk hamileliğim bakalım herşeyin hayırlısı 1 hafta sonra 38 haftalıkken çatı muayenesi yapılacak o zaman belli olacak sezeryan mı normal mi diye rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı inşallah 😇