Gecikmemin 4-5.günü gecikmemin 2.günü kan testi verdim <2.30 çıkınca idrar yolu enfeksiyonundan gecikmem olabileceği söylendi fakat dün sabah test yaptım ve 2.cizgi gözle zor görülecek şekilde çıktı kuruyunca şuan fotoğrafta görülebilecek kadar görünüyor bu sabah 2 gün bekleyemeyip bir test daha yaptım oda gözle zor görülüyor o yüzden resimde belli değil sizde görebiliyormusunuz kuru olan ilk 5 dakika içinde zor görülüyordu şuan kide aynı şekilde aranızda bu şekilde silik öğrenen varmı ve ne zaman netleşecek başladı acaba ? https://imgyukle.com/i/Q7zwHv