Eluf Bugun dr gittm nst de bebegi hareketleri iki defa çıkmış yarim saatte dr yatmak istermisn dedi hastande ben eve geldim bende hareketleri bugün pek hissetmedim acaba nst de uyuyormuydu yaşayan varmi lütfen bilgi verirmisiniz
Cicegim38 Eluf bende 30 haftamda ilk nts baglandim suan 32 haftaligim ve benimkide uyyordu karnima felan vurdu hafif uyansin diye yok kalktim.yattim.yine yok 😂😂😂uyyordu saat 1 2 gibiydi oglen dedi oglen uykusuna yatmis uyandiramiyom 😂😂😂 uyanmamisikkk
Bet1 Eluf kaçıncı haftandasin belki bebek hareketleri yavaşladı evde acil bir durumun yoksa doktorunu dinleseydin keşke
Cicegim38 Eluf sanmiyorum kotu bi furum oldunu ultrasonda bile uyyodu nts ciktiktan sonra yarimsaat surekli kalk otur yat kalk karnima vuruyo yok uyanmadi en son kalkarken gosterdi yuzunu kizim 😂🥰🥰
GozdeA Canını sıkma ben 29. Haftada kanamam oldugu için girmiştim ilk nst ye bizim ki öyle bı uyuyordu ki ne yapsak uyanmadı taki çikolata yiyene kadar o yzuden yanına çikolata al git nst başından sonuna kadar çikolata ye ben artık.oyle yapıyorum uyanık kalsın diye yoksa çok ağır uykusu var hanımefendinin
tazeanne_20 Eluf kalp atışı var değil mi? 38+5 im,dpktora da gitsek nst ye de bağlansam benim kızın hareketleri çok kısıtlı,az oluyor. Odaya girene kadar kıpır kıpır sonrası yok. Kahve,çikolata,şeker,yürüyüş farketmiyor benim kıza
Eluf tazeanne_20 kalp atisi var gecen hafta gittm gayet harketi iyiydi yarin bi daha gidcem bakalm inşallah oynar nst de bebegim
tazeanne_20 Eluf korkma annesi geçen 3 gün karnımda hareket hissetmedim ben,3. Günün sonunda kendine geldi. Doktor sıkıntı yok dedi,sürekli nst ye girdim
Eluf tazeanne_20 sıkıntı olmasın sa nst ye girerz ya Rabbım sağlıkla kucamiza almayı nasip etsin herkesi amin