Beyzanursahin Tüp bağlatma da yaş sınırı var diye duydum, bu konuda bilgisi olan var mı. Sezeryan doğumum olacak doğumda tüpleri bağlatmak istiyorum. Bu konuda düşünceleriniz neler ?
Aysegulinanc Beyzanursahin öncelikle yalnış anlamanı istemem ama dini açıdan izni yok yine sen bilirsin ama hayat bu yarınımız belli değil deprem oldu insanlar evlatlarını kaybetti Allah korusun belki ilerde bişey olsa tekrar çocuk düşünsen böyle bi imkanın olmayacak tüp bağlatmak yerine başka şekilde korunsan keşke💘
Mavigozunannesi Beyzanursahin bende baglaticam 2.ye spral le hamile kaldım 3.ye de korunurken hap denedim olmuyor mide problemimde var eşim de korunmak istemiyor bağlanmak zorundayim 4. Cocuk riske atamam yaşım 31 olacak yas siniri diye bisey duymadim ben sonuçta bu sizin ve eşinizin kararı benim Dr um 2. Doğumumda 3. Yap bağlarız demişti espri yapmıştı bende daha neler ne 3. Demiştim büyük konuştum🤣
Deletedmom_43 Beyzanursahin Ben de islami olarak fıtrata aykırı diye istemiyorum. Diğer yöntemler daha zahmetli ama önceliğiniz dini görüş ise tercih etmemelisiniz. Daha çok hormonlu spiral ve doğum kontrol iğneleri vs. kullanılıyor ancak onlardan sentetik olarak alacağınız hormonlar da ilerleyen dönemlerde göğüs ve rahim kanserini tetikleyebiliyor.
Jesca Beyzanursahin ben bu konuyu sağlık ocağındaki ebemle konustum yaş sınırı olmadigini söyledi bağlatmak istersen bağlatabilirsin demişti