Kızlar merhaba son 69 günüm kaldı ilk gebeliğim ve ben doğumdan çok korkuyorum aşırı derecede hemde yani ne olacak ağrıya sızıya da gücüm yok o kadar. Bu korkumu nasıl atlatabilirim panik atağım da var hem normal doğum olmak istiyorum hem de olmak istemiyorum panik yapmaktan gerçekten çok korkuyorum aranızdan doğumu güzel geçen var mı ilk doğumu yani bir teselli istiyorum