Ay sanki beni anlatmışsınız. Gerçekten bünye meselesi bu canım. O kadar dikkat ettim ki başlarda, o dikkate rağmen doktora her gittiğimde almış oluyordum. Burada okuyorum, hiç almadım hatta verdimler falan .. daha da psikolojim bozuluyordu. 25+4üz artık saldım gerçekten. En son 22.haftada 7-8kg kadar almıştım. Kesin bu sefer gittiğimde +10 kiloyu görürüm.