Tazeanneee52 Ödem normal ama sizin tansiyonunuz normal değil, ödemi tetikliyor olabilir. Acile gitmeyin bence bir şey yapmıyorlar randevunuza kadar tansiyonu takip edin tuzsuz baharatsız beslenin bol su için. Tansiyon için ilaç başlayabilir,ayaklarınızı sarkıtmayın yukarı kaldırın biraz rahatlatır