peloo Nida39 benimde 5.ayım yeni bitti öncesinde ufak bi göbeğim vardı ztn 🙈 ama yinede çok bi fark yok hafif bi şişkinlik var sadece iç karnın geniş olmasından kaynaklanıyor o
Gulsummldr Nida39 9 aylık hamileyim. Dışardan bakan daha yeni anlıyolar hamile olduğumu. İyi yönü hiç ekstra hamile kıyafeti almama gerek kalmadı. Kötü tarafı ise kimse hamile muamelesi yapmıyo 😁
AcemiAnneee Nida39 ben 3,5 aylık hamıleyım küçük bı gobegım var 4 aylık olucam 10 gün sonra ama hoş degıl sımdıden erken gelıyo bana
Alyamm AcemiAnneee bende üç gün sonra 4 e giricem benimde çıkmaya başladı göbek bölgem yağlı olmasına ragmen
Ssseval İlk gebelikte benşm de 6. Aydan itibaren çıkmıştı, bebek yok diye düşünmeye başlamıştım🤣🤣🤣 şimdi 2. Gebeliğim 4 aydan itibaren var göbeğim
Betullnaz Nida39 gobegim çıksa da hamile pantolonu giysem diyorum ama bu gidişle doğuma giderken giyicem galiba 😂
Oznurboluzun Nida39 benim 7 aya girerken cıktı ama yinede az öyle cok değil şuan 30+3 gunluguz kızımla yavaştan büyüyoruz artık
Kardii Benimde küçüldü karnım dün ufak vi operasyon geçirdim karnım taş gibiydi daha öncesinden 5 aylık hamileyim idrarımı yapamafığım içinmiş herelde karnımın şişliği ve sertliği şuan pamuk gibi ve azcık göbeğim var ilk haliyle şimdiki halinin arasında çok fark var 🙄
Melekkzm Nida39 canm bende ilk ay 2. Ay diye foto çekerim dedim 6. Aya kadar göbeğim çıkmadı hatta eşim sen hamile olduğundan eminmsn dye dalga geçiyodu 😂😂 7. Ay da tam hamile gibi olursun merak etme 😍 bir anda gelişiyor.