Fyz- Kan verdim 2 saat e çıkacak dedi yanlış olma ihtimali car mi testin çok korkuyorum heyecanlanmak istemiyorum ay 2 saat nasıl geçecek
Minnaklar Fyz- benimde aynısı oldu ilk cizgi belırgın ikinci belirgin değil bende merak ediyordum ve 22 haftalık gebeyim demem o ki hayırlı olsun simdiden bebiş geliyor 🥰
Fyz- Aysel_krdg 1 aylık almıştım zaten taa mart ayında başladım covid olduk bıraktık Nisan da kullandım az bisey kaldı kargo bedeline değse ücretsiz yollarım ama kayde değer miktar da yok maalesef
Umutlabekle Aysel_krdg benim elimde var almak isterseniz bende iki gün kullandım bıraktım hamile olduğumu öğrenince ☺️ e
Beyza_1204 Aysel_krdg canım merhaba hayırlı akşamlar bende mfk ile şuan gebeyim şükür 4 aylık Bende eş paketi kullandm elimde kaldı yarım. Bazıları yarimdan biraz az istersen alabilirsin düşünüyorsan Ben bir aylık almıştım doktorla iletişime geçerek ayın sonu gelmeden hamile olduğumu öğrenmiştim birde biraz düzensiz kullanmıştık çalıştığımız için öyle Bitiremedik yani var şuan düşünürsen iletişime geçebilirz 😊
Fulyacoban Fyz- hayırlı olsun çok yeni anladığım kadarıyla 2 günde bir beta artışı yapmanız gerekiyor diye biliyorum 🥰
mervegrk Fyz- iki gün sonra yeniden kan verin, beta 1000 üstü olduğunda da kadın doğuma gidersiniz keseyi görmek için :) tebrik ederim, sağlıkla ilerlesin🌸🌸
Aysel_krdg Fyz- hayırlı olsun canım var 2 günde bir artışı kontrol et 2 katı artmışsa 1 hafta 10 gün sonra keseyi görmeyi gidersin
Aysel_krdg Kucukmeleg-bklyrm3480 instagramda bir doktorun takviye ilaçları var kullananlar çok memnun bakabilirsiniz sayfasına drmfk yazınca çıkar Instagramda
Fyz- Aysel_krdg ne kadar kontrol etmem lazım 2 gün sonra 64 olursa yeterli mi yoksa sonra tekrar vermem gerekir mi 2 gün sonra yeniden