Selam kızlar. biz 18 günlük olduk bi maşallah alırız teyzeleri 🤗 Herkesin doğum hikayesini okudum sıra bende 😊 hep derlerdi herkesin doğum hikayesi farklı olur diye yaşayınca anlıyo insan. Benim herşeyim normal görünüyodu çam sakura takipliydim normal doğumdan korktuğum için sezeryan olmak istedim özele döndüm iyikide dönmüşüm bebeğim 1 gün daha kalsa belkide hayatta olmıcaktı Allah korusun 😕. 37+5te özele gittim doktorla konuştuk görüştük alttan muayne etti ne açılma ne de bebek kanala girmiş normalde döndüğü zaman kanala girmesi lazım bu haftada inedebilir aksi gibi yukarıda çıkabilir 1 hafta daha duralım ona göre sezeryan düşünürüz dedi 38+5te muayne oldum dahada yukarı çıkmıştı. Sezeryan günü verildi doğuma 1 gün kala oğlumda hiç hareket yoktu o gece hep dokundum vurdum belli belirsiz ne zaman nst girsem kalbi yavaş atardı cansız gibi koca hastanelerde kimse bişey anlamadı okadar söylediğim halde benim çocukta bişey var uyuşuk gibi hareketleri az derdim hiç ilgilenmediler. Doğum günü geldi sezeryana alındım bebeğim doğdu bna gösterdiler çocuğum gıp gri o renk gözümden gitmiyo çocuğuma noldu dedim niye rengi böyle ben korkmıyım diye sen narkozdan öyle görüyosun pespembe o dediler ama resmen beton gibiydi oğlum 😕 ağladı kucağıma verdiler sonra doktorum tepeden baktı denizim iyiki geldin sezeryan istedin normale zorlasaydık herşey terse dönebilirdi doğmazdı 2 kere kordon dolanmış çocuk oyuzden hareketsiz kalmış dedi. Hem mutluluktan hem üzüntüden çıkana kadar ağladım. Ama o kokusu ilk emmesi senin kucağına verilince sakşnleşmesi öyle güzel duygular ki Rabbim hakkıyla anne baba olmayı isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağı boş kalmasın inşallah. Belden uyuşturuldum ne baş ağrısı ne başka bişey hiçbişey olmadı çok şükür sadece gazım çok fazlaydı ilk ayağa kalkarken çok zorlandım ağrım çok oldu ma ağrı kesici vurulduktan sonra o da geçti eve geldim herşeyimi kendim halletmeye çalıştım yattıkça kötü oluyo insan bol bol yürüceksin çaresi o. 2 gün uykusuz alışma süreci yaşadım çok şükğr şimdi oğlumla ikimizde birbirimize alışmaya çalışıyoruz. Her halimize bin şükür Allahım doğumu yaklaşanada kolaylık versin sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız inşallah.🤗